Rage Swarm
Beväpnad med kraftfulla vapen skjuter du dig genom våg efter våg av brutala fiender för att nå den sista bossen. Samla uppgraderingar längs vägen för att bli starkare och få varje skott att räknas! Släpp lös ett varierat arsenal - från klassiska eldvapen till förödande raketgevär - där varje vapen har unika förmågor som ger ostoppbar action. Utrusta dig med speciella outfits som förstärker din kraft och gör varje strid mer dynamisk. Funktioner: - Navigera genom olika typer av miljöer - Försvara dig mot brutala inkräktare - Plocka upp uppgraderingar för att bli starkare - Levla upp och köp grymma talanger - Slutför uppdrag för värdefull loot - Öppna episka loot boxes och förbättra din utrustning Dodgea, skjut och planera dina drag. Är du redo att erövra svärmen?