SteamWorld Build Deluxe Edition
Den kompletta SteamWorld Build-upplevelsen. Denna Deluxe Edition-samling innehåller allt du behöver för att få ut så mycket som möjligt av SteamWorld Build. Samlingen innehåller: SteamWorld Build: Spelet där du får bygga städer och försvara underjordiska valv. Bryt ny mark på en döende planet! Gräv djupt och bygg vida omkring för att gräva upp rymdteknik som gått förlorad för länge sedan. Du måste även se till att alla har tillgång till vatten, energi och livets goda. Har du det som krävs för att nå det yttersta gränslandet? SteamWorld Build Mechanized DLC introducerar dig till din bästa vän, Mekanikern! Utforska nya gruvor och lös fler pussel med din nya men inte lilla kompis. Men gör dig även redo för att bygga ditt försvar för att besegra styggelserna!