Chocolate Factory Simulator
Även automater älskar choklad i Chocolate Factory Simulator! Välkommen till Chocolate Factory Simulator, där kugghjul och ånga arbetar övertid för att skapa den mest utsökta choklad! Använd din urverksverkstad full av gourmetmaskiner för att skapa alla sorters choklad som dina kunder kan drömma om! Världens steampunk-teknik är perfekt för att göra sötsaker, och allt finns tillgängligt för dig i din tillverkning. Tillfredsställ även de mest kräsna kunderna. Världen i Chocolate Factory Simulator är full av olika kunder från olika länder och höjder, som alla samlas i din fabrik för en sak: deras favoritchoklad. Ta emot deras beställningar och lär dig deras preferenser för att vinna över lojala kunder. Upptäck den färgstarka världen utanför din verkstad genom deras personligheter. Konsten att göra choklad. Skapa detaljerade praliner med hjälp av all den ång- och koggdrivna teknik som står till ditt förfogande i din verkstad. Upptäck en mängd olika recept och var kreativ med presentationen - ändra chokladens form, färg och lägg till och med till några tillbehör för att få den att sticka ut! Slå in den i färgglada förpackningar och voilà! Du har skapat en låda med vacker choklad! Rekrytera din alldeles egna automat! Att jonglera med alla beställningar och infall från dina kunder skulle vara en tuff uppgift på egen hand. Det är därför du har Nougat! Nougat är din alldeles egna personliga chokladtillverkningsautomat. Ge honom uppgifter, modifiera honom, uppgradera hans kapacitet och du kommer att ha den bästa chocolatierens assistent som du någonsin kan be om!