RedRaptor
Återta kosmos i gammal hederlig shoot'em up-stil! Bege dig ut i rymden för ett retroäventyr i arkadinspirerade Red Raptor, ett vertikalt shoot'em up-spel inspirerat av de klassiska spelen i genren från 90-talet. Spela som en toppilot på uppdrag att stoppa ett okänt hot som redan eliminerat nästan hela styrkan av allierade. Om du ska ha minsta chans att överleva och besegra fienden måste du uppgradera ditt rymdskepp längs vägen och pressa dina förmågor till det yttersta! Ge dig upp i det blå, planetens lägre omloppsbana, fientliga rymdstationer, asteroidbälte och mycket mer samtidigt som svärmar av fiendeskepp försöker förgöra dig och miljöfaror hotar. Håll koll på skeppets sköldar och din hälsonivå! Vid varje ny resa kan du lägga till beständiga uppgraderingar till ditt skepps status - från vapennivå, till lasrar och till och med andrepiloter. Kan du överleva fem etapper av bullet hell-action och upptäcka vad som väntar i avgrunden på andra sidan?