Pneumata
Djupt inne på landsbygden drabbas en liten ort av en serie mord i de gamla Clover Hill-lägenheterna. Efter en traumatisk hjärnskada och sin frus dödsfall bestämde sig morddetektiven David Hernandez för att begrava sig i jobb och undersöka det mystiska komplexet. Pneumata är en sann Lovecraftian överlevnadsskräck med störande och brutalt spelande, insvept av de psykologiska fasorna som finns någonstans mellan verklighet och bortom. Med ett trasigt sinne måste du: Undersök, utforska och kämpa för ditt liv medan du förlorar dig själv för att försöka överleva de otänkbara fasorna innanför väggarna av Clover Hill.Hitta objekt, vapen och ledtrådar som kommer att hjälpa dig att upptäcka den lömska sanningen bakom allt då enda vägen framåt är att gräva djupare.