Please, Don't Touch Anything
Please, Don’t Touch Anything är ett kryptiskt, knepigt, icke-linjärt pusselspel med knapptryckande Du täcker för en kollega som tar en toalettpaus och sitter framför en mystisk konsol med en grön skärm som visar en pixlad direktsänd bild av en okänd stad. Det finns även en olycksbådande röd knapp med den enkla instruktionen att inte röra något! Tryck på den röda knappen en gång eller tryck på den många gånger. Dina val och handlingar får otroliga konsekvenser och över 30 olika slut på pusslet. Genomsök rummet efter ledtrådar, verktyg och knappar för att lösa gåtor och utlösa explosiva händelser. Den här förrädiskt enkla konsolen har många hisnande överraskningar till dig. Den här uppdaterade versionen av det klassiska spelet har helt ny, högupplöst grafik, ny spelmekanik, uppdaterade klassiska slut med nya lösningar och flera nya slut. Kom igen, tryck på knappen. Du vet att du vill.