Peggle 2
Peggle 2 är ett magiskt spel fullt av magiska, studsande bollar, magiska pinnar och block av komprimerad lycka! Sätt din tur och skicklighet på prov, få bort pinnarna och blocken och tajma skotten rätt så att du uppnår EXTREME FEVER! Hitta 5 magiska Peggle-mästare och använd deras otroliga krafter på fler än 120 banor, krossa banrekord och få helt övermänskliga poäng! Sedan, när du har övat upp din skicklighet visar du vad du går för i partyläget med 4 andra spelare, eller mot en annan spelare i duelläget.