PopCap-paket
Paketet innehåller Plants vs. Zombies Garden Warfare, 200 000 mynt till Plants vs. Zombies Garden Warfare och Peggle 2 Magical Masters Edition. Plants vs. Zombies Garden Warfare gräver sig ned i skyttegravarna med en explosiv ny samarbets- och flerspelarupplevelse. Spräng zombier och plantor i en otrolig värld som levererar djupet från ett traditionellt skjutspel med den uppfriskande humorn i Plants vs. Zombies. Upplev Peggle 2 i sin ultimata form, med Magical Masters Edition! Tävla med allt tilläggsmaterial som släppts hittills: nya mästare, dräkter nivåer, utmaningar och mer. Den här utgåvan är full av innehåll (och regnbågar)!