Mad Max
Onlinestöd avslutas den 31 oktober 2020. Spela som Mad Max, en ensam krigare i en vild postapokalyptisk värld där bilar är nyckeln till överlevnad. I detta actionfyllda open world third-person shooter-spel måste du med brutala fordon till hjälp kämpa hårt för att överleva mot Wastelands grymma gäng. Som ofrivillig hjälte med överlevnadsinstinkt vill Max inget hellre än att lämna galenskaperna bakom sig och finna ro i det mytomspunna "Tystnadernas slätter ". Spelare utmanas med förrädiska uppdrag medan de söker igenom det farliga landskapet efter delar till att konstruera det ultimata stridsfordonet.