Judgment
Från teamet som gav dig den kritikerrosade Yakuza-serien kommer Judgment, en brutal saga om den vanhedrade advokaten Takayuki Yagami och hans strävan efter upprättelse. Plågad av sitt förflutna tar han upp kampen som privatdetektiv och plöjer fram genom Kamurochos hemliga kriminella nätverk för att reda ut en rad ohyggliga mord. I denna psykologiska thriller hänger balansen mellan rättvisa och barmhärtighet på en skör tråd. Följ efter brottsmisstänkta, upptäck ledtrådar, och ta med bevisen till domstolen – men var försiktig, mörka figurer lurar runt varje hörn. Kan du skilja på vän och fiende? Dra nytta av två unika kampstilar för att besegra motståndare i laddade bataljer. Fullpackat med Hollywoodliknande stridssekvenser och cinematiska vändningar lär detta mysterium definitivt hålla dig på tårna. Denna uppgraderade version av Judgment innehåller allt tidigare släppt DLC och förbättrad grafik.