I Am Future: Cozy Apocalypse Survival
BYGG DEN MYSIGA TAKTERASSEN DU ALLTID DRÖMT OM Börja från noll på ett övergivet hustak och bygg, dekorera och utvidga den mysigaste platsen någonsin! Lås upp nya byggnader och möbler, sätt upp elnät och organisera ditt nya liv med stil. Slappna av, bygg, vandra omkring – världen är bokstavligen din! ANPASSA DIN KARAKTÄR Du kan spela som Robin eller Chris och anpassa huvudpersonen så att den återspeglar din unika bild av hur den sista människan på jorden ser ut! LETA EFTER GAMLA RELIKER OCH SKAPA NYA PRYLAR Hitta urgamla föremål från en svunnen tid, t.ex. vattenkokare, TV-apparater, mikrovågsugnar och plocka isär dem med ett tillfredsställande demonteringssystem och samla resurser till nästa bygg- eller hantverksprojekt! SKAFFA EN ARMÉ AV GULLIGA ROBOTMINIONER Låt söta robotar ta hand om de vardagliga sysslorna! Bygg upp ett team med robotminioner, ge dem order och låt dem koppla av i sitt laddningsbad när de är klara! UTFORSKA EN MYSTISK VÄRLD Skicka ut spaningsdrönare på expeditioner genom den sjunkna megastaden. Upptäck nya platser, ta med något värdefullt fynd till hembasen och avslöja steg för steg vad som ledde till jordens undergång. SKAFFA NYA, UNDERBARA VÄNNER Bara för att du är den sista människan på jorden betyder det inte att du måste vara ensam! Möt charmiga robotinvånare i denna nya värld, t.ex. Earl, det talande kylskåpet, eller Bombshell Barbara och stärk vänskapsbanden! FÖRSVARA BASEN MOT ENVISA SKADEDJUR Din bas behöver både omsorg och skydd. Håll irriterande mutantkryp borta från dina odlingar och elledningar!