Astro Miner: Complete Edition
Flyg till extraordinära planeter med olika terränger och börja bryta värdefulla mineraler för att sälja dem på din bas. Gräv tunnlar för att nå kristallhögar, eller spräng dig fram med dynamit och bryt där du vill. Anställ arbetare och bygg en auto‑miner‑maskin för att öka takten! Med tiden blir brytningen svårare på grund av mer utmanande terräng. Samla pengar för att köpa uppgraderingar till din gruvmaskin, arbetare, vakuumpistol, karaktär och ryggsäck. Då är du väl förberedd och får upp mineralerna mycket snabbare! Funktioner: - flyg till 12 bonusbanor med månar som ger stora kontantbelöningar, så att du kan köpa uppgraderingar mycket tidigare - utforska 12 bonus‑underjordsgruvor fulla av extra guldmynt för power‑ups eller skins - lås upp 4 nya fordon som du kan färdas på - res genom flera okända och mystiska planeter - bryt värdefulla kristaller ur olika terränger med din vakuumpistol - sälj insamlade kristaller på din bas och tjäna massor av pengar - spela i co‑op med upp till 2 spelare och dela uppgifterna - använd pengarna till uppgraderingar: kapacitet, styrka, hastighet, arbetare, brytningshastighet och lager för auto‑minern - om brytningen är svår, använd power‑ups eller spräng området med dynamit - teleportera dig ner i underjorden för att hitta guldmynt eller slutföra uppdrag - besök månen och se vilka belöningar som väntar - använd mynt för att låsa upp häftiga skins och hoverboard‑fordonet - hitta fossiler av fantastiska varelser som en gång levde på planeterna - återuppliva dessa varelser, låt dem följa dig och njut av de extra bonusarna Dra nytta av power‑ups som ökad ryggsäckskapacitet, en magnet som drar till sig kristaller eller en jetpack som inte bara ökar hastigheten utan också smälter terrängen. De är inte gratis: gå genom portalen på planeten, teleportera dig ner i underjorden och hitta guldmynt för att aktivera dem. Du kan även använda mynten till skins, nya vakuumpistoler och till och med fordon – vem vill inte susa fram på ett hoverboard på en okänd planet? Om du inte vill bryta ensam, bjud in en vän och spela tillsammans i co‑op‑läge! Välj era favorit‑skins, hoppa på hoverboardarna och bli rika genom att sälja färgglada mineraler! Fossiler i marken kan återupplivas med superteknologi, följa dig och ge olika bonusar. Nu kör vi! Ta på dig rymddräkten, upptäck nya planeter och bryt värdefulla kristaller!