Garden Simulator
Kärleken till trädgårdsarbete är ett frö som aldrig dör när det såtts. Färska grönsaker, nyttiga frukter och vackra blommor – nu har du chansen att sköta om din egen markplätt och skörda grödorna. Tristess i hemmet är ett minne blott – i dag får du njuta av naturen. Ta hand om din virtuella trädgård, sköt om växterna, skörda dem och sälj dem. Med Garden Simulator får du en egen bit mark att placera dekorationer och odla växter på innan du skördar dem. Ju rikligare skörd, desto mer kan du sälja och desto mer pengar kan du lägga på att förbättra ditt lilla paradis. Med massor av upplåsbara funktioner och ytterligare innehåll kommer dina gröna fingrar att utmanas till max! Gräsklipparen, vattenkannan och sticklingarna väntar på dig – gör dig redo på en vacker och avslappnande stund i naturen. Och glöm inte: Trädgårdar blir inte till av att man sjunger: ”Åh, så vackert” medan man sitter i skuggan.