Demon Skin
Demon Skin - är ett brutalt hack 'n slash-spel som utspelar sig i en hård, mörk fantasivärld och kombinerar unika stridstekniker, rollspel och inslag av fightingspel, och till och med några plattformsfunnktioner. Med sitt flexibla kampsystem kan alla spelare använda sig av sin egen unika taktik genom att skickligt kombinera ställningar med olika sorters vapen för att utföra ultimat effekt i strid. Mörkret har nått till alla universums hörn och är ett hot mot hela världen. Bara den mäktiga Vandrarordern, vars medlemmar har övermänskliga, gudomliga krafter, kan sätta sig mot det hotet. En av Vandrarna ser en ondskefull ritual där ett mäktigt, antikt föremål återställs. I ett försök att avbryta ceremonin hamnar han i ett. energiflöde som föremålet utstrålar och förvandlas direkt till en demon! Vandraren är nu ivrig att få tillbaka sitt tidigare utseende, men för att få tillbaka det behöver han föremålet som stals efteråt. Hjälten börjar sin resa för att hitta det, kämpar mot horder av demoner på vägen. Andra funktioner: Sofistikerat stridssystem. Förbättra dina färdigheter genom att bemästra olika ställningar för avvärjning snabb som ljuset och vålla maximal skada med hjälp av spektulära nådastötar! Håll ett öga på energinivån och andra tecken på vad som är karaktärens fysiska tillstånd - alla dessa funktioner påverkar direkt hur slaget slutar. Massiv vapenarsenal för att döda monster. Det finns fler än 30 olika sorters vassa och trubbiga vapen för dig att välja mellan och varenda en är bara effektiv mot en särskild fiendetyp. Du kan till och med krossa dina fiender med dina bara händer - det är inte lika effektivt, men ändå väldigt kul! Dystra landskap i mörk fantasy-anda: Från de istäcka ödemarkerna och mörka fängelsehålorna till skymmningsskogarna och de odödas boningar. Denna ondskefulla värld lever sitt eget liv, men de läskiga varelser som finns där är inte alltid fientliga. På din resa kommer du inte bara möta fiender, utan också mäktiga allierade!