Death Squared
Är det någon som faktiskt läser de här beskrivningarna? Jaså? Det är någon som läser just nu, alltså? Okej, då så: Death Squared är ett pusselspel där 1, 2 eller 4 spelare samarbetar. Det bästa är att du spelar spelet med nära och kära som inte har något emot lite käbbel för att det ska bli så bra som möjligt i slutändan. Visa hur bra du är på att samarbeta i Death Squared. Lös pusslen tillsammans eller dö! Varje spelare måste vägleda en robot mot ett färgkodat mål, men på vägen lurar dödliga fällor och faror. Spelarlagen måste hålla koll och kommunicera med varandra för att hålla sig levande och upptäcka en lösning tillsammans. Gå igenom huvudkampanjen i enspelarläget eller med två spelare, och ta sedan en grupp på fyra spelare till gruppläget för ultimat teamwork! För dem som inte kan få nog kan man ta sig till ”valvet” för att hitta extra experiment som endast rekommenderas för de allra modigaste.