Candivity
Du är på väg in i ett sockersött äventyr! Slå ihop godis och gör dig redo för en sockerchock! NYTT VERSUS-LÄGE! Tävla om att skapa det största godiset samtidigt som du saktar ner din motståndare med smarta knep. Använd luriga power-ups och visa vem som är godismästaren! Samla otroliga krafter som kan rädda dig ur alla klibbiga situationer. Blanda dem – kanske skapar du något ännu mäktigare! Färdas genom världar fulla av överraskningar. Varje värld har sina egna utmaningar. Klarar du alla och gör det största godiset? Funktioner: - Topplistor online för att visa upp dina färdigheter! - Co-op-läge för att testa ert samarbete! - Versus-läge för att sabotera dina vänner! - 2 kartor med galna spelmekaniker! - Fantastiska power-ups som förändrar spelet! - Helt anpassningsbart namn och karaktär - En bedårande och söt visuell stil Sätt guldkant på dagen med ett nytt high score!