Chasm
Välkommen till Chasm, ett action-äventyrsspel där du spelar en ny rekryt på sitt första uppdrag för Kungariket Guildean. Glad över chansen att få bevisa ditt värde som riddare följer du underliga rykten om att en gruva som är mycket viktig för Kungariket har stängts ner. Men det du upptäcker i gruvbyn är värre än du föreställt dig: Byborna är försvunna, kidnappade av övernaturliga varelser uppstigna från djupet därnere. Bunden av din heder till att lösa mysteriet och återställa fred i Kungariket ger du dig ut på ett episkt äventyr, med dödliga strider mot listiga monster, utforskar forntida katakomber och slott samt finner kraftfull ny utrustning gömd bakom varje hörn. Fastän den övergripande storyn är likadan för alla spelare så blir din hjältes resa unik: varje rum har designats för hand och bakom kulisserna syr Chasm ihop dessa rum till en alldeles unik världskarta som blir din egen.