Behind The Mask Bundle
"Dyk ner i Behind the Mask-paketet för en spännande samling berättelser och svåra pussel. Faces of Illusion: The Twin Phantoms En ung reporter undersöker kidnappningen av stjärnan Beatrice Le Brun och misstänker den försvunna illusionisten Charles Delacroix. Tillsammans med Beatrice bror avslöjar de en dold romans och mörka hemligheter i Paristeatern. Kan de hitta kidnapparen och stoppa hans planer i tid? Demon Hunter: Revelation Demonjägaren måste hitta offrets dotter innan det är för sent. Kommer hon våga söka upp den interdimensionella varelsen och gå mörka hemligheter från sitt eget förflutna till mötes? Dreamwalker: Never Fall Asleep I en liten turiststad hamnar en ung flicka, dottern till stadens borgmästare, i koma efter av en olycka. De lokala läkarnas okunnighet gör att borgmästarens fru söker hjälp från en psykiater, som ryktas ha en unik förmåga att tränga in i människors drömmar - en Drömvandrare."