Aven Colony - Deluxe Edition
Bygg ett nytt hem åt mänskligheten i Aven Colony Deluxe Edition. Du har blivit utvald att bygga mänsklighetens första extrasolära bosättning på planeten Aven Prime, vars öknar, tundror och djungler ligger flera ljusår bort från jorden. Övervinn de utmaningar den främmande planeten ställer dig inför och bygg ut dina kolonier till livliga storstäder. Ta hand om invånarna, hantera resurser och led kolonin till framgång på den exotiska men ack så farliga planeten. Utgåvan innehåller: - Aven Colony - Cerulean Vale DLC: Utforska det ofruktbara och farliga Cerulean Vale-området. Det är en öppen karta med den svåraste terrängen hittills, men så har det också de största belöningarna. Tänj gränserna för överlevnad utanför vårt solsystem!