Zombie Army 4: Season Pass One
ZOMBIE ARMY 4: SÄSONGSPASS, INKLUSIVE; 3 EXTRANIVÅER Upplev skrämmande nya uppdrag för 1-4 spelare. 4 FIGURPAKET Nya spelbara figurer för alla lägen. 9 VAPENPAKET Vapenpaket med nya vapen, charms, skins, med mera. 5 VAPENSKINPAKET Anpassa dina vapen med allt från omslagspapper till brännhet lava. 4 DRÄKTPAKET Klä ut dina figurer med nya dräkter och hattar.