Zombie Army 4: Dead War
Hitlers armé är tillbaka för en till omgång i denna nervkittlande skjutare från skaparna av Sniper Elite 4! Ockulta fiender, episka vapen och en ruskig ny kampanj för 1-4 spelare väntar i 1940-talets Europa. Kämpa för att rädda mänskligheten från en odöd undergång! Motståndsrörelsen har besegrat zombie-Hitler och skickat honom till helvetet - men de döda reser sig åter igen, hungrigare än någonsin! Zombie Army-trilogins alternativa historia fortsätter i enorma nya nivåer. Upptäck en djävulsk plan som för överlevnadsbrigaden tvärs över Italien! Upplev stilbildande ballistik, utveckla en kämpe som passar dig och utnyttja eld, blixt och heliga krafter för att uppgradera dina vapen och besegra de döda. När du omringas av härden kan du slita dem i stycken i intensiva närstrider med benkrossande avrättningar!