Zombie Army 4: Mission 1 - Terror Lab
Führern må vara besegrad, men DE DÖDA HAR REST SIG FRÅN GRAVEN. Infiltrera ett mystiskt laboratorium, slakta otaliga zombieforskare och lösa gåtan bakom zombieutbrottet! Terror Lab är det första uppdraget i Hell Cult, en ny hårresande kampanj i tre delar för Zombie Army 4: Dead War! Utforska en helt ny miljö i detta skrämmande uppdrag i co-op eller enspelarläge, komplett med nya föremål att samla! Führern må vara död, men de dödas krig fortsätter!