Zombie Army 4: FG-42 Automatic Rifle Bundle
FG-42 är ett av de mest avancerade vapnen från andra världskriget som sattes i bruk under de dödas krig och utgör en destruktiv uppgradering av din arsenal – med samma eldkraft som en lätt kulspruta utan den extra tyngden! Det här vapenpaketet innehåller: Automatkarbin FG-42. 2 charms (Fallskärmsjägarhjälm + Järnkorset) 2 vapenskins (Fallskärmsjägarkamouflage + Svart).