Zombie Army 4: Mission 3 - Deeper Than Hell
Du är fast flera mil under jordens yta och måste kämpa dig igenom en otäck utgrävning och slåss mot uråldriga fasor i detta nya kampanjuppdrag för Zombie Army 4. När dödjägarna upptäcker en övergiven stad under jorden och källan till en fruktansvärd ockult kraft måste de förlita sig på några gamla allierade. Deeper Than Hell är det tredje och sista uppdraget i Hell Cult, en ny, hårresande kampanj i tre delar för Zombie Army 4: Dead War! Upptäck otaliga fasor i en helt ny miljö i detta skrämmande uppdrag för 1-4 spelare, komplett med nya fiender, föremål att samla, prestationer, med mera! Führern må vara borta, men de dödas krig fortsätter!