Zombie Army 4: Dead War Super Deluxe Edition
Få en ännu bättre Zombie Army 4-upplevelse med en hel säsong av extramaterial efter lanseringen med Super Deluxe Edition. Zombie Army 4 Super Deluxe Edition innehåller: HUVUDSPELET ZOMBIE ARMY 4: SÄSONGSPASS, INKLUSIVE; 3 EXTRANIVÅER Upplev skrämmande nya uppdrag för 1-4 spelare. 4 FIGURPAKET Nya spelbara figurer för alla lägen. 9 VAPENPAKET Vapenpaket med nya vapen, charms, skins, med mera. 5 VAPENSKINPAKET Anpassa dina vapen med allt från omslagspapper till brännhet lava. 4 DRÄKTPAKET Klä ut dina figurer med nya dräkter och hattar. Hitlers armé är tillbaka för en till omgång i denna nervkittlande skjutare från skaparna av Sniper Elite 4! Ockulta fiender, episka vapen och en ruskig ny kampanj för 1-4 spelare väntar i 1940-talets Europa. Kämpa för att rädda mänskligheten från en odöd undergång! Motståndsrörelsen har besegrat zombie-Hitler och skickat honom till helvetet - men de döda reser sig åter igen, hungrigare än någonsin! Zombie Army-trilogins alternativa historia fortsätter i enorma nya nivåer. Upptäck en djävulsk plan som för överlevnadsbrigaden tvärs över Italien! Upplev stilbildande ballistik, utveckla en kämpe som passar dig och utnyttja eld, blixt och heliga krafter för att uppgradera dina vapen och besegra de döda. När du omringas av härden kan du slita dem i stycken i intensiva närstrider med benkrossande avrättningar!