Yuppie Psycho
"Första dagen på ett nytt jobb? Vilken mardröm! Alla spelare har nu tillgång till Yuppie Psycho: Executive Edition-uppdateringen! Som inkluderar nya områden, nya chefer och timmar av noggrant skapat nytt innehåll för att bygga vidare på Yuppie Psycho-universumet. Följ med Brian Pasternack, en ung man utan framtid i ett dystopiskt 90-talssamhälle, på hans första dag på ett av världens största företag, Sintracorp. Osäker, oförberedd och otroligt okvalificerad, kommer Pasternack att ha vad som krävs för att lysa i Sintracorps hierarki? Allt beror på hur han presterar på sitt första uppdrag... och om han överlever det. Under sin okonventionella medarbetarorientering upptäcker Pasternack vad hans nya jobb egentligen innebär: att jaga en "häxa" vars krafter gjorde företagets framgång möjlig i första taget, men som nu verkar ha återvänt för att plåga sina anställda. Brian kommer att möta alla typer av udda karaktärer, fly från hemska varelser och reda ut de dolda hemligheterna i Sintracorps mörka förflutna."