Yu-Gi-Oh! Master Duel
Äntligen, det digitala ”Yu-Gi-Oh!”-spelet du har väntat på! Den definitiva versionen av det tävlingsinriktade kortspelet som har utvecklats under de senaste 25 åren! Duellera på högsta nivån mot duellanter från hela världen. Gör dig redo: det är dags att duellera! ------------------------------------------------------------------------------ [Om ”Yu-Gi-Oh!” MASTER DUEL”] Nu kan du spela "Yu-Gi-Oh! TCG” digitalt, var som helst! Snabba dueller med orolig HD-grafik och ett nytt, dynamiskt soundtrack! Gör dig redo att utmana duellanter runt om i världen! ◇Spela dueller på alla nivåer! Upplev Yu-Gi-Oh! oavsett vilken färdighetsnivå du är på. Oroa dig inte om du är nybörjare eller inte har duellerat på ett tag, handledningen i spelet kommer lära dig grunderna i hur du spelar Yu-Gi-Oh! TRADING CARD GAME. Du kommer få en kortlek när du har slutfört den för att hjälpa dig att komma igång på resan! Samla nya kort när du tar dig genom spelet för att kunna förbättra dina kortlekar! ◇Roterande turneringsformat Prova på något nytt och testa dina duelleringsfärdigheter! Ett stor utbud av events och turneringar kommer att finnas tillgängliga för spelare. Bygg och duellera med olika kortlekar och utnyttja de 10 000+ unika korten och speciella reglerna i turneringarna! Välj turneringen DU vill duellera i och sikta mot förstaplatsen! ◇Upptäck historien bakom korten Solo-läget guidar dig genom berättelser med teman från Yu-Gi-Oh! TCG. Slipa dina duelleringsfärdigheter genom att slutföra berättelserna. Rekommenderat för nybörjare, tidigare spelare, och de som är intresserade av att lära sig mer om historien av världen i Yu-Gi-Oh! TCG. ◇Funktioner Länka med mobilappen ”Yu-Gi-Oh! Neuron”. Se kortlekar från duellanter världen över och förbättra din egen lek! Prova funktionen för exempeldragning för att se vilka kort du skulle kunna få i din första hand! [Om ”Yu-Gi-Oh!”] ”Yu-Gi-Oh!” är en populär manga skapad av Kazuki Takahashi som gjordes till serie i SHUEISHA Inc.'s "WEEKLY SHONEN JUMP" sedan 1996. Konami Digital Entertainment Co., Ltd. tillhandahåller ett Trading Card Game (TCG) och konsolspel, baserade på ”Yu-Gi-Oh!” skapat av originalmangan som har lästs världen över. [Rekommenderas för följande spelare] TCG-spelare Yu-Gi-Oh! DUEL LINKS-spelare Tävlingsinriktade spelare ------------------------------------------------------------------------------ Det här spelet innehåller köp av virtuella valutor som används för att skaffa slumpmässiga spelföremål.