Wizard101
Släpp loss din inre magi och förbered dig på att reda ut mysterierna kring en dödsprofessor som blivit skurk. Mörkret hotar att uppsluka spiralen när du bemästrar kraftfulla trollformler, utforskar över 22 nyckfulla världar och slår dig ihop med vänner i denna nostalgiska MMORPG för trollkarlsbyggande baserad på turspel.