Yakuza Complete Series
Gör dig redo för ett actionfyllt fightingäventyr i Japan. I alla spel i den här kompletta samlingen spelar du som Kazuma Kiryu, en legendarisk Yakuza känd som ”Dragon of Dojima”, som kämpar för att skydda dem han älskar. Detta paket innehåller alla 7 spel från den kritikerrosade Yakuza-serien. Yakuza 0 – Upptäck 80-talets glitter, glamour och ohämmade dekadens i den här ursprungsberättelsen med Kazuma Kiryu och den regelbundet återkommande Goro Majima i ett sammanlänkat kriminaldrama i Japans neonupplysta städer. Yakuza Kiwami – ta på dig skulden för mordet på en ligaboss och lämna fängelset 10 år senare när Yakuza-klanerna är på gränsen till ett inbördeskrig. Ge dig ut dig på en intensiv resa med uppoffringar, förräderi och kärlek, och ta dig fram med hjälp av dina nävar och din okuvliga vilja. Yakuza Kiwami 2 – möt den ambitiösa och dödliga fienden känd som ”Dragon of Kansai” under ett totalt krig mellan rivaliserande Yakuza-klaner där de två legendariska drakarna möts och endast en kan överleva. Yakuza 3 Remastered – Kazuma Kiryu har förtjänat sin pension på Okinawas sandstränder. Men när en dödlig maktkamp tvingar sig på måste han gå på gatorna i Kamurocho för att fly sitt förflutna för gott. Yakuza 4 Remastered – En mörk hemlighet för samman en lånehaj, en dödsdömd fånge, en korrumperad polis och den legendariske yakuzan Kazuma Kiryu. Kriget som uppstår i Kamurocho kan jämna stadsdelen med marken. Yakuza 5 Remastered – Ta dig an en Yakuza-upplevelse av aldrig tidigare skådad omfattning! Följ fem karaktärer i fem japanska städer, som alla försöker uppnå sin dröm. Kopplingarna mellan dem för dem samman, men den konflikt som utvecklas är inget som någon av dem hade kunnat förutse. Yakuza 6: The Song of Life – Kliv in i Japans kriminella undre värld i detta explosiva actionslagsmålsspel som den legendariske yakuzan Kazuma Kiryu, som är fast besluten att avslöja sanningen om sin dotters tragiska olycka.