Yakuza 4 Remastered
Upplev det fjärde kapitlet i Kazuma Kiryu-sagan i 1080p och 60 fps. 2010, Tokyo. En skjutning i ett bordellkvarter gör att staden hamnar i en karusell av mänskliga begär och behov. Det hade varit en ”vanlig incident” för den här staden ... tills en kvinna dyker upp tyngd av sorg. Männen från stadens mörka undre värld dras som av en osynlig kraft till den ”legendariska yakuzan" Kazuma Kiryu, där de samlas en efter en. När dessa fyra mäns öden möts, inleds en berättelse om ett mirakel som skapats av en passionerad och våldsam livsstil. För första gången i serien får du ta kontroll över flera huvudpersoner, vilket leder till ett djup i både berättelsen och striderna som aldrig tidigare skådats. Tre nya huvudpersoner med invecklade personligheter får alla göra sitt avtryck innan berättelsen når sitt slut. Avsluta draken från Dojimas resa.