XL Pack
KÖP INTE KOMBAT PACK 1 OCH KOMBAT PACK 2 SEPARAT. XL Pack ger tillgång till både Kombat Pack 1 och 2, samt nästan allt tidigare släppt digitalt innehåll. XL Pack innehåller 9 spelbara karaktärer, 25 karaktärsutseenden och 2 tidigare utgivna Klassic Fatality packs. Det mest kompletta paketet med MKX-innehåll som finns.