Horror Pack
Paket med skräcktema med tre nya karaktärsutseenden som ger dig möjlighet att spela som Vampiress Mileena, Kraken Reptile och Pharoah Ermac. Du som redan har Kombat Pack får tidig tillgång och behöver inte köpa paketet separat.