Wild West Legacy
Utforska den öppna spelvärlden i ett fiktivt amerikanskt Mellanvästern och överlev den tuffa miljön. Övertyga andra bosättare att ansluta sig till dig och sköt om dina ständigt växande bosättningar. Bygg ett hem, ta hand om din gård och bli en legend i Wild West Legacy. ÖVERLEV, BYGG, SKÖT OM Bemästra den tuffa miljön. Överlev elementen. Bygg din gård och övertyga andra bosättare att ansluta sig till dig. Hantera naturliga och mänskliga resurser så att inte bara du, utan hela bosättningen, kan blomstra. Det här är din chans att visa hur västern bemästrades. EN BERÄTTELSE OM HOPP OCH UPPRÄTTELSE Efter en attack under din vandring lämnades du att dö mitt i ingenstans. Du drivs av viljan att överleva och måste avslöja den mörka hemlighet som gränslandet ruvar på och bli drivkraften bakom expansionen av vilda västern. ATT BYGGA ETT LIV Du kanske börjar med att bygga ett enkelt litet hus till dig själv. Men innan du vet ordet av måste du sköta om en hel bosättning av invånare, deras behov och givetvis de resurser som krävs för att utvecklas. Och glöm inte att utsmycka byggnader med ett stort antal hantverksföremål och möbler. Gör-det-själv har aldrig varit enklare. DE STARKASTE ÖVERLEVER Isande kalla nätter, gassande middagssol, skiftande årstider och till och med vilda djur: Att överleva i gränslandet är inte lätt. Se till att du har allt du behöver för att stå emot allt som naturen kastar mot dig. Från kläder till skydd – det finns många sätt att se till att du överlever en dag till. FÖRSTAPERSONSVY Lev dig in i den visuellt vackra världen i Wild West Legacy. Utforskning, bygge, utsmyckning, jakt och alla de andra aktiviteterna blir ännu mer intensiva ur den valfria förstapersonsvyn. BOSÄTTNINGENS HJÄRTA OCH SJÄL Endast ett starkt samhälle kan frodas och överleva. Ta hand om din bosättning för att se till att resurserna, maten och vattnet räcker till de andra bosättarna. Arrangera vandringar för att transportera varor mellan alla dina bosättningar och fördela jobb så att alla kan blomstra. UTFORSKA DEN ÖPPNA SPELVÄRLDEN Njut av skönheten hos en fiktiv version av det amerikanska gränslandet. Utforska prärien och dess djurliv, upptäck bosättningar och utvinn nya resurser som behövs för att utveckla antingen ditt hem eller samhällena du stöder.