Cubic Odyssey
Stig in i en gränslös öppen värld där du har möjlighet att forma varje planet, varje system och varje ögonblick. Utforska ett universum som är rikt på liv, uråldriga mysterier och otämjd skönhet. Slå tillbaka hotet från Röda mörkret medan du utvinner resurser, tillverkar verktyg och vapen, och bygger fordon som är nödvändiga för din odyssé. Samarbeta med vänner för att bekämpa kolossala hot och ge hopp till galaxen. Äventyr, skapande och överlevnad väntar! Huvudinnehåll: Enorm öppen kubisk värld Varje stjärna som syns på himlen eller i rymden är ljuset från ett stjärnsystem. Varje stjärna kretsar kring planeter fyllda av liv, med skiftande dygnscykler, livliga städer med NPC:er, piratutposter och farliga ruiner som väntar på att upptäckas. Ett paradis för tillverkning och byggande Utvinn resurser, förädla material och bygg allt från verktyg och utposter till fordon och rymdskepp. En oändlig galaktisk odyssé Ta dig an olika uppdrag, avslöja hemligheter från den bortglömda civilisationen, handla med NPC:er eller slåss mot skurkaktiga pirater när den episka berättelsen om att rädda galaxen utspelar sig framför dig. Roligt spel i co-op Samarbeta med andra för att besegra enorma fiender, inleda laserattacker i rymden eller bygga megastrukturer tillsammans. Sömlöst resande mellan mark, luft och rymd Växla mellan markgående fordon och rymdskepp för att utforska från marken och upp, eller från himlen och ner. Gör warphopp mellan stjärnsystem, kryssa i blixtsnabb hastighet mellan planeter eller använd planetspeeders för att resa på planeter. Gränslös utforskning Res genom hundratals stjärnsystem fyllda med rika ekosystem, utomjordisk flora och fauna och ständigt föränderliga miljöer. Intensiva strider mot Röda mörkret Bekämpa en galaktisk infektion som sprider sig, muterar vilda djur, slukar planeter och hotar allt liv. Dina handlingar kan rensa bort pesten, eller låta den frodas. RPG-liknande djup Förbättra dina färdigheter, lås upp nya tillverkningsrecept och forma din karaktärs resa genom meningsfulla val och uppgraderingar.