Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
En unik upplevelse, full av grymma slagsmål och mystiska äventyr, inspirerad av det kända rollspelet. Du är Cahal, en kraftfull Garou som valde att gå i exil när han förlorade kontrollen över sin förödande vrede. På sin jakt efter upprättelse och blod, spelar Cahal en viktig roll i kriget mellan Garouerna och Endron, ett mäktigt oljebolag som arbetar för Wyrm som förstör planeten. Han kan bli till en varg och en Crinos, en enorm, farlig best. Varje form har sina fördelar: vargen kan smyga obemärkt, människan Cahal kan interagera med folk, och varulven kan släppa loss vreden och slita sina fiender i stycken.