SAND LAND
Bege dig till en ökenvärld där både människor och demoner lider av en extrem vattenbrist – SAND LAND. Möt Fiend Prince Beelzebub, hans följeslagare Thief och den orädda Sheriff Rao, och följ sällskapet på ett otroligt äventyr på jakt efter den legendariska källa som finns dold i öknen. Slutet är bara början, för bortom denna ödemark ligger ett nytt rike att utforska. I detta actionrollspel hittar du en nostalgisk och varm värld, skapad av Akira Toriyama, där du spelar som huvudpersonen Beelzebub. Lär dig att styra hans krafter och led ditt sällskap med missanpassade hjältar för att utforska den legendariska världen SAND LAND. Se upp för alla faror som befolkar den: banditer, det vilda djurlivet och Royal Army gör det svårt att hitta fram till källan! Använd taktik och fantasi för att utveckla stridsvagnar och andra fordon för dina äventyr med en mängd olika kombinationer av delar. FORDON BORTOM DIN VILDASTE FANTASI Lås upp fordon som kan gå upp i nivå med olika mekaniska delar, inklusive vapen, motorer och fjädring. Konstruera och använd ett brett utbud av fordon inklusive stridsvagnar med kraftfulla kanoner, motorcyklar som rusar genom öknen och Jump-bots som kan studsa över floder för att utforska alla delar av kontinenten. BLI DEN FRÄLSARE SOM VÄRLDEN BEHÖVER Utveckla din operationsbas i staden Spino medan du skapar relationer med dess innevånare. Se hur staden och dess invånare växer när du leder den utstötta befolkningen i öknen till Spino. Lyssna på deras krav och önskemål och lås upp användbara material och funktioner i staden. ÄVENTYR BORTOM SANDDYNERNA Färdas genom SAND LAND och dess raviner, avslöja dess hemligheter, övervinn alla hinder och hitta ingången till en okänd värld.