Wasteland 2: Director's Cut
Från utvecklarna av ursprungliga Fallout kommer Wasteland 2, uppföljaren till det första postapokalyptiska datorrollspelet någonsin. Ödemarkens djävulska landskap väntar på att du ska lämna ditt avtryck... eller dö på kuppen. Med över 80 timmars speltid, kommer du att skicka ut din Desert Ranger-trupp med den mest förödande vapenarsenalen på denna sidan av nedfallszonen, testa gränserna för dina strategiska färdigheter och bringa rättvisa till ödemarken Funktioner: - En storlek passar inte alla: Känner du inte för att hitta nyckeln till en dörr? Dyrka upp låset, slå sönder det med din känga eller spräng bara upp det! - Beslutsfattande... med konsekvenser: Med både kortsiktig och långsiktig reaktivitet, påverkar dina val spelet och ändrar händelser och livet för dem som bor i ödemarken. - Stort och anpassningsbart: Hundratals karaktärer. Tusentals variationer för dina rangers utseende- Över 150 vapen. Olika spelare kommer aldrig att ha samma upplevelse. Copyright 2015 inXile entertainment Inc., Wasteland, logotyperna för Wasteland och inXile entertainment och logotyperna för inXile entertainment är varumärken eller registrerade varumärken som tillhör inXile entertainment Inc. i USA och/eller andra länder. Copyright 2002-2015, inXile entertainment, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Fallout är ett registrerat varumärke som tillhör Bethesda Softworks LLC.