War Robots: Frontiers
Gör dig redo för taktisk mechaction i War Robots: Frontiers, ett gratis skjutarspel med mechrobotar för flera spelare. Bygg och anpassa dina krigsrobotar, samarbeta med andra piloter online och starta motorerna i massiva strider över stjärnorna. TAKTISK MECHACTION Styr krigsrobotar i onlinestrider och använd lagarbete och taktiska manövrar för att besegra dina rivaler i PvP-lägen. Satsa på total förstörelse i Team Deathmatch, kämpa för överlevnad i Last Robot Standing, ta över kontrollpunkterna i Warp Rush och klättra i rangerna i Leagues. BYGG DIN SEGER Oavsett om du gillar snabba spel, fullskaliga attacker eller defensiva manövrar finns det en spelstil och en mech för dig. Bygg den perfekta krigsroboten och anpassa den med piloter, explosiva vapen, specialförmågor och unika utseenden. KÄMPA OM NYA VÄRLDAR Storma de avlägsna världarna i Wild Ten, ett system som ligger ljusår från jorden. Från en frysande planetoid till djupa gruvor, hemliga forskningsbaser och geotermiska kraftverk. De här kartorna är fulla av möjligheter… men det är upp till piloterna själva att inta slagfälten. Samarbeta för att upptäcka hemligheter och vinna striden!