True Survivors Bundle
Hoppa in i Dying Light-serien med ett paket som har båda spelen. Paketet innehåller: Dying Light: Enhanced Edition Spelet vars kompromisslösa syn på spelupplägget satte en ny standard för förstapersonszombiespel. Dying Light: Enhanced Edition är allt du behöver för att starta ditt äventyr i den postapokalyptiska zombievärlden. Med en expansion som innehåller buggyn – ditt nya åk – ett extra spelläge, två extra karantänzoner och två paket lyfter spelupplevelsen till en helt nya höjder. Dying Light 2 Stay Human Gör dig redo för ett äventyr fullt av aktiviteter i en öppen värld. Din handlingar i en mörk, men förvisso färggrann, tidsålder kommer att påverka framtiden för The City. Avgör maktbalansen med dina val mitt i den växande konflikten och skapa din egen upplevelse! Använd över 200 vapen, över 20 vapenmodifikationer och massvis med manövrar att lära dig, öva på och bemästra. Visa ingen nåd, för du får ingen tillbaka.