Dying Light Essentials Edition
VIKTIGT! Upplev förbättrad visuell kvalitet, ett remastrat soundtrack och grafiska förbättringar med Retouched-uppdateringen – som är gratis för alla som äger Dying Light. Dying Light Essentials Edition innehåller: Dying Light (grundspelet) DLC:t The Bozak Horde DLC:t Cuisine & Cargo Ultimate Survivor-paketet 5-årsjubileumspaketet 10-årsjubileumspaketet Harran Ranger-paketet Gun Psycho-paketet Volatile Tyrant-paketet Retrowave-paketet Shu Warrior-paket Ett spel från utvecklarna av succéerna Dead Island och Call of Juarez, som vunnit eller nominerats till över 50 branschpriser. Spelet vars kompromisslösa speldesign höjde ribban för zombiespel i förstapersonsperspektiv. Tack vare sitt eftermäle och sju år av stöd efter lanseringen går det till historien som ett av spelvärldens främsta zombiespel. Överlev i en stad som har drabbats av ett zombievirus! Upptäck det svåra valet du måste göra på ditt hemliga uppdrag. Kommer lojaliteten till dina överordnade att visa sig starkare än viljan att rädda de överlevande? Valet är ditt… STOR ÖPPEN VÄRLD Vandra runt i staden med oöverträffad frihet och upplev dess unika stämning. Använd parkour för att klättra upp för varje byggnad och nå avlägsna områden. KREATIVA STRIDER Ge dig in i blodiga strider och upptäck obegränsade alternativ för att konfrontera dina fiender. Använd miljön tillsammans med olika vapentyper och förmågor för att få ett övertag. DYGNSCYKEL Upplev den dramatiska förändringen i världen, när du går från att vara jägare till att bli jagad när solen går ner. Möt det växande hotet eller spring iväg utan att slösa tid på att titta bakåt. SAMARBETE FÖR 4 SPELARE Slå dig samman med andra spelare och öka dina chanser att överleva i ett spännande samarbetsläge. Spela berättelsekampanjen tillsammans och se hur långt ni klarar er i grupp.