Dying Light Collection
Dying Light-kollektionen innehåller: Dying Light Essentials Edition Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Upptäck den ultimata zombieserien med Dying Light-kollektionen! Utforska vidsträckta öppna världar, delta i kreativa strider och upplev dualiteten mellan natt och dag. Dying Light Essentials Edition Börja ditt äventyr i denna postapokalyptiska värld styrd av zombier. Med ett extra spelläge, två extra karantänzoner och mycket mer tar denna utgåva spelupplevelsen till en helt ny nivå. Och med den kostnadsfria Retouched Update kan du njuta av förbättrad grafik, ett remastrat soundtrack och grafiska förbättringar. Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Fylld med digitala godsaker ger Digital Extras Edition dig hela Dying Light 2 Stay Human-upplevelsen och mer! Njut av Aidens berättelse, såväl som "Bloody Ties" DLC, och få en titt bakom spelet med allt extramaterial! Lycka till, och förbli mänsklig!