Upplev enorm hastighet och uttryck oöverträffad kreativitet med Train Sim World 4! Upptäck den råa känslan av att köra ett varierat utbud av ikoniska rutter och tåg. Lär dig grunderna för att köra en rad dragkrafter i träningscentret innan du tar dig till Tysklands räls. Bygg upp ditt självförtroende och bemästra sedan varje maskin. Ta dig an utmaningarna med regionala, S-Bahn och godstjänster med DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 och MRCE BR 185.5 över det komplexa Dresden-nätverket. STRÖVA FRITT! Välj vilket tåg du vill och kör det var du vill – du har kontroll över hur du kör rutter på ditt sött. Ta ett foto och skapa minnen med FOTOLÄGE och GALLERI. Var kreativ med den uppgraderade SCENARIOPLANERARE och FÄRGDESIGNER. Dela ditt hårda arbete med andra spelare via SKAPARKLUBBEN.