The Quarry till Xbox One Pre-Order Bundle
Funktionen nätmultiplikator blir tillgänglig efter lanseringen den 8 juli 2022. Förboka för att få Horror History Visual Filter Pack! Skräddarsy estetiken i The Quarry efter din egen smak genom att välja mellan tre visuella filter som alla efterliknar olika stilar inom skräckfilm: indieskräck, 80-talsskräck och svartvit klassisk skräck. Förbokningserbjudandet är tillgängligt till 10 juni 2022. Digital förbokning: Horror History Visual Filter Pack blir automatiskt tillgängligt i spelet vid släppet. Villkor gäller. När solen går ner på sommarlägrets sista dag arrangerar de tonåriga ledarna på Hackett's Quarry en fest för att fira. Inga småbarn. Inga vuxna. Inga regler. Saker och ting blir snabbt allvarliga. Tonåringarnas festplaner urartar till en oförutsägbar skräcknatt när de jagas av blodindränkta lokalbor, och något som är mycket mer olycksbådande. Vänskapligt vassa repliker och flörtande byts till livsavgörande beslut medan relationer byggs upp eller bryts ner under pressen från ofattbara val som måste göras. Spela som var och en av de nio lägerledarna i en spännande filmisk historia där varje beslut formar din unika berättelse från en sammanflätad väv av möjligheter. Vilken karaktär som helst kan bli huvudpersonen – eller dö innan dagen gryr. Hur kommer din berättelse att utveckla sig? DIN BERÄTTELSE, DERAS ÖDE Vågar du se vad som döljer sig under luckan i golvet? Kommer du att undersöka skriken som ekar från skogen? Kommer du att rädda dina vänner eller springa för livet? Varje val, stort som litet, formar din berättelse och avgör vem som kommer att överleva. EN FANTASTISK FILMISK UPPLEVELSE Banbrytande facial capture och filmisk ljussättning kombinerat med otroliga prestationer från en uppsättning ikoniska Hollywood-skådespelare gör att fasorna i Hackett's Quarry väcks till liv i en spännande filmisk upplevelse. UPPLEV FASAN MED VÄNNER Sätt din tilltro till upp till 7 vänner i onlinespel* – inbjudna spelare tittar på och röstar om viktiga beslut, vilket skapar en berättelse som formats av hela gruppen! Eller sitt framför samma tv och spela tillsammans i en skräckfylld samarbetsupplevelse där varje spelare väljer en lägerledare och styr deras handlingar. ANPASSA DIN UPPLEVELSE Justerbar svårighetsgrad för alla spelelement gör att spelare på alla nivåer kan njuta av skräcken. Och om du hellre tittar än spelar så gör Movie Mode att du kan njuta av The Quarry som en filmisk thriller du kan sträcktitta på. Välj hur du vill att berättelsen ska utveckla sig och luta dig tillbaka och ät popcorn mellan alla skriken! MEDVERKANDE: David Arquette som Chris Ariel Winter som Abigail Brenda Song som Kaitlyn Evan Evagora som Nick Halston Sage som Emma Justice Smith som Ryan Miles Robbins som Dylan Siobhan Williams som Laura Skyler Gisondo som Max Zach Tinker som Jacob Ethan Suplee som Bobby Grace Zabriskie som Eliza Lance Henriksen som Jedediah Lin Shaye som Constance Ted Raimi som Travis *Flerspelarfunktionen fungerar bara på samma generation.