The Jackbox Survey Scramble
Ta reda på hur människor över hela landet tänker! The Jackbox Survey Scramble är en samling roliga undersökningsbaserade spel som använder riktiga ettordssvar från riktiga människor. Jaså! Välkommen till en ny era av festspel! Jackbox har gjort en helt ny festupplevelse! Genom att ta riktiga undersökningar från riktiga människor runt om i världen, förändras The Jackbox Survey Scramble ständigt baserat på svar från spelare, inklusive dig! Bjud in dina vänner, familj, kollegor och fiender för att se hur de tänker när det kommer till frågor som ”Med ett ord, vad är det ultimata smeknamnet för rumpor?” eller ”Med ett ord, vilken är den bästa smörgåspålägget?” Spela med din telefon eller surfplatta – ingen särskild handkontroll krävs. Alla spelen har stöd för 2 till 10 spelare och 10 000 åskådare. Alla Jackbox Survey Scramble-spel kan spelas på engelska, franska, italienska, tyska, kastilianska eller latinamerikansk spanska och brasiliansk portugisiska. Och vi kommer att se till att vi har lokaliserade svar för Storbritannien och Australien också. Jösses! Flera nya spellägen Hilo: Kan du gissa de mest populära kattnamnen med ett ord? Vad sägs om de minsta? I Hilo, tävla om att hitta de mest och minst populära svaren på en mängd olika frågor. Rankingen kan överraska dig! Det visar sig att många har döpt sin katt till Frank. Det är en gratisbit. Speed: I den snabba Speed, tänk på tårna för att avslöja så många svar på listan som möjligt, så snabbt som möjligt. Det är alla för sig själva i en kapplöpning mot klockan! Varje runda ökar poängen och insatserna blir lite högre! Klarar du det? Squares: Två lag tävlar om att ta tre rutor i rad på rutnätet. Gissa populära val för de första rutorna, halvpopulära val för de mellersta rutorna och minst populära val för de sista rutorna. Vi garanterar att du aldrig har haft ett mer hetsig argument om attraktiva fiktiva karaktärer än du kommer att spela Squares. Bounce: I Bounce styr två lag en paddel som ligger på en skala mellan populäraste till minst populära svar. Arbeta med ditt lag för att gissa ett svar som placerar din paddel på rätt plats för att fånga upp en studsande boll och stoppa dina motståndare från att göra mål! Men var försiktig! Bollen blir snabbare för varje svar! Dash: Tävlingen är igång! Du tävlar mot dina medspelare: hitta det mest populära svaret i en grupp alternativ som hämtats från en av våra enorma listor för att gå vidare. Fördubbla ditt val för mer framsteg (eller mer straff), skicka extra val till din motståndares lista för att sakta ner dem och lyssna på den allmänna opinionen för att överträffa alla på din väg mot mållinjen. Dares: Bestäm insatserna för dina medspelare! Du bestämmer om en medspelare måste gissa något högre eller lägre på listan än det som just har avslöjats. Ge dem en nästan omöjlig utmaning... men bli inte chockad när de klarar den och håvar in poängen. När du har klarat en utmaning vänder du dig om, delar med dig av kärleken och utmanar en annan spelare.