The Jackbox Naughty and Nice Bundle
Oavsett om din grupp känner sig smart eller känner sig fräck, är Jackbox Naughty and Nice Bundle här för att rädda din spelkväll! Känner du dig snäll? Jackbox Survey Scramble är ett roligt frågespel baserat på frågor och svar som passar hela familjen! Genom att ta riktiga frågesvar från riktiga människor runt om i världen förändras The Jackbox Survey Scramble ständigt baserat på svar som skickas in från andra spelare, inklusive dig! Flera spellägen ger möjlighet att spela spelet på olika sätt och innebär både individuell eller lagbaserad tävling. Grundspelet är bäst lämpat för åldrarna 13 år och uppåt. Slå på familjevänligt läge för att locka en ännu bredare åldersgrupp. Känner du dig stygg? Jackbox Naughty Pack är en rolig trekamp avsedd för åldrarna 17 år och uppåt. Paketet innehåller: Sällskapsspelet, Fakin' It All Night Long. I Fakin' It All Night Long får alla en hemlig uppgift utom Faker, som försöker smälta in. Ta reda på vem av dina vänner som är den bästa lögnaren! Välj mellan att spela i samma rum eller på distans, beroende på dina inställningar. Det kittlande teckningsspelet för usla konstnärer, Dirty Drawful. I Dirty Drawful får spelarna galna uppmaningar och måste göra sitt bästa för att rita dem. Sedan turas alla om att försöka lista ut den verkliga uppmaningen innan sanningen avslöjas. Det inte fullt så seriösa men ack så sexiga presentationsspelet Let Me Finish. I Let Me Finish måste spelarna ta ställning till frågor som "Var är brevlådans rumpa?" eller "Hur blir den här avokadon upphetsad?" Välj mellan Snabbläge eller Debattläge för att anpassa ditt spel. Spela med din telefon eller surfplatta – det krävs ingen speciell spelkontroll. The Jackbox Naughty and Nice Bundle har stöd för allt från 2 till 10 spelare och upp till 10 000 publikmedlemmar som kan påverka resultatet eller dela ut bonuslikes. The Jackbox Naughty and Nice Bundle är här för att glädja både djävulen och ängeln på din axel! Vem kommer du att lyssna på först?