The Jackbox Party Pack 7
Fem nya fantastiska partyspel som alla kommer att gilla! 1. Succétrilogin Quiplash 3 där du får säga vad du vill (3–8 spelare). Svara på de knäppaste frågorna under stora skratt. 2. Spelet med det kaotiska samarbetet: The Devils and the Details (3–8 spelare). Kan du överleva de dagliga plågorna alla vi människor måste stå ut med? 3. Det teckningsbaserade kampspelet Champ’d Up (3–8 spelare). Kan du besegra den stora starka favoriten? 4. Spelet där man måste börja prata direkt när man får ordet: Talking Points (3–8 spelare). Fortsätt bara prata, oavsett om det låter vettigt eller ej. 5. Det populärkulturinriktade gissningsspelet Blather Round (2–6 spelare). Ett trevligt tidsfördriv! Spela med era telefoner, surfplattor eller datorer. Inga andra kontroller behövs! OBSERVERA: The Jackbox Party Pack 7 är endast tillgängligt på engelska. OBSERVERA: Spelet kan spelas av flera spelare lokalt, men även spelas genom streaming med spelare på andra platser.