The Elder Scrolls Adventures: Redguard
EN MAN MOT ETT IMPERIUM Tiber Septim har svept igenom Tamriel och enat de käbblande rikena med våld. Till och med de mäktiga Redguards från Hammerfell har hamnat under imperiets kontroll. Cyrus, den legendariska Redguard-legosoldaten, leder ett uppror mot imperiet. Tillsammans med gruppen Restless League besegrar Cyrus ockupationsstyrkorna vid Stros M’kai och tvingar Tiber Septim att sluta fred med Redguards.