REPLACED
Ett berättelsefokuserat äventyr du sent ska glömma Upplev följderna av vad företaget Phoenix Corporation gjort genom en av deras skapelsers ögon – R.E.A.C.H., en artificiell intelligens instängd i en människokropp. Hitta din väg genom en värld genomsyrad av korruption, där man handlar med kroppsdelar som om de vore en valuta och mänskligheten tynar bort med varje transplanterat organ. Utmana företaget och ta reda på sanningen bakom din egen existens. Nytolkning av retrofuturism Världen i REPLACED får liv genom en unik 2.5D-stil: branschens bästa pixelart kombineras med modernt skärpedjup, ljussättning och filmiska effekter. Tillsammans med ett stämningsfullt synt-soundtrack levererar REPLACED en tung och gripande atmosfär som drar dig allt djupare in i denna brutna tidslinje där allt som kunnat gå fel också gått fel. Kan en AI bli mänsklig? Varje karaktär R.E.A.C.H. träffar, varje historia de berättar och varje propagandalinje från Phoenix Corporation som avslöjas leder till samma fråga: vad definierar oss som mänskliga? Hitta dina egna svar genom att bekanta dig med Disposals — de utstötta i Phoenix-City — och deras värld, fylld med moraliska gråzoner, oväntade vändningar och rena känslor. Elegant, fängslande action För att överleva i Phoenix-City krävs mer än bara svar. Navigera förfallna distrikt och neonbelysta gränder med flytande, filmiska rörelser. När skuggorna hugger tillbaka får du uppleva strider där träffar och atmosfär står i första rummet istället för ren mekanik. Upplev en sömlös blandning mellan utforskande, plattformshoppande och strider på din resa genom denna neo-noirthriller. Nyckelinnehåll - Unik artstyle – Upplev en visuellt fängslande dystopisk värld där branschens bästa pixelart möter moderna 3D-effekter, vilket skapar ett unikt och förtrollande 2.5D-perspektiv. - En djup och känslosam berättelse – Iklä dig rollen som R.E.A.C.H. och upplev 1980-talets USA i en alternativ tidslinje. Utforska mörka konspirationer och vad mänsklighetens överlevnad kostar i en värld som skrivits om i kärnkatastrofens skugga. - Flytande, filmiska strider – Bemästra en flytande blandning av exakt placerade närstridsattacker och långdistansstrider med eldvapen. Varje attack, parering och sidosprång definieras av eleganta, laddade animationer som utformas för att du ska känna dig som en del av spelet. - Atmosfäriskt utforskande – Navigera Phoenix-City förfallna neonbelysta gator: från underjordiska anläggningar och hemliga labb till slumområden där den amerikanska drömmen dött. Avslöja den tyranniska regimens hemligheter och bekanta dig med moraliskt komplicerade karaktärer i en stad där girigheten styr. - Stämningsfullt synt-soundtrack – Känn spänningen i denna dystopiska värld med ett soundtrack som förstärker varje ögonblick i berättelsen och varje känsloladdat avslöjande.