BEFORE I GO
Utforska den kusliga och drömska fantasivärlden i BEFORE I GO, ett tufft Metroidvaniaspel där du förkroppsligar det inre barnets oskuld i en allegorisk odyssé med döden som huvudtema. Slutet är oundvikligt, men vågar du ändå acceptera det ofrånkomliga och ge dig ut på resan? Världen är gammal och sjuk. En olycksbådande sjukdom har försvagat varje levande själ och spridit skräck, hjälplöshet och förtvivlan. En enda person är opåverkad av den paralyserande hemsökelsen - en litet barn har behållit sin oskuldsfullhet. Ge dig ut på en överjordisk resa där du riskerar att gå vilse i limbo i jakten på svar. Tvingas ställas emot dina största rädslor när du konfronterar verkligheten. BEFORE I GO är en kontemplativ reflektion över vår existens och livets flyktighet. Låt dig förvillas av denna gåtfulla berättelse. Hitta din väg, genom motgångarna, till befrielse och sinnesro. BEFORE I GO är ett krävande sidoskrollande actionplattformsspel som kokat ner en klassisk spelgenrer till de element som vi älskar mest. Det tillfredsställer såväl erfarna fan av plattformsspel som nya spelare som söker färska utmaningar.