The Culling + Don't Die, Minerva! Bundle
Välkommen till The Culling! 16 tävlande möts på fyndigt utformade arenor. Vinnaren tar allt i denna uppgörelse för ära och publikens nöje! Det här spelet är fortfarande under utveckling. Det kan ändras med tiden eller släppas som en slutgiltig produkt. Köp endast spelet om du är nöjd med det ofärdiga spelets nuvarande version. En mörk och stormig natt hittar 11-åriga Minerva ett spökhus djupt in i skogen och helt plötsligt måste hon kämpa för sitt liv!